divendres, 16 de desembre del 2016

Nadala: 5è A del Col·legi Diocesà Sagrada Família (Tortosa)


Esperem us agradi la nadala que hem preparat per desitjar-vos Bon Nadal!

OH MARIA (Nadal en català)

(Estrofa 1)
Jo per tú canto avui
tú hoooo saps molt bé.
I per tú ballaré
ara et seguiré.

(Tornada)
Mira'm molt bé,
quaaan aprendre.
No se perquè
visc taaan esta gran passió
que m'invaeix tot lo meu cor.

A Belén acaba avui de néixer
Jesuset el fill de Josep també.

Oh oh oh oh
Oh Maria
ara i sempre més
no se, com podria dir-te.

Oh Maria
vull i tú ho veus
ser un/bon xiquet i fer el bé.

Tú que m'has ensenyat
a estimar al germà.
Oh sí, em dona la vida aquí!

Oh Maria, Oh Jesús i Josep!
Ja ho sé, jo vull estar a Belén!

(Música instrumental)

(Estrofa 2)
Tú ja m'has fet canviar
per_la_manera de ser.
I voldria canviar
tantes_coses que vaig fer.

(Tornada)
Mira'm molt bé,
quaaan aprendre.
No se perquè
visc taaaan esta gran passió
que m'invaeix tot lo meu cor.

A Belén acaba avui de néixer
Jesuset el fill de Josep també.

Oh oh oh oh
Oh Maria
ara i sempre més
no se, com podria dir-te.

Oh Maria
vull i tú ho veus
ser un_bon xiquet i fer el bé.

Tú que m'has ensenyat
a estimar al germà.
Oh sí, em donar la vida aquí!

Oh Maria, Oh Jesús i Josep!
Ja ho sé, jo vull estar a Belén!

Oh Maria

vull i tú ho veus
ser un/bon xiquet i fer el bé.

Oh Maria
ara i sempre més
no se, com podria dir-te.

Oh Maria
vull i tú ho veus
ser un/ bon xiquet i fer el bé.

Tú que m'has ensenyat
a estimar al germà.
Oh sí, em dona la vida aquí!

Oh Maria
ara i sempre més
no sé, com podria dir-te.



Audio recording software >>

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada