divendres, 16 de desembre del 2016

Nadala: 5è B del Col·legi Diocesà Sagrada Família (Tortosa)


Us desitgem amb aquesta nadala, un molt Bon Nadal!! Esperem us agradi.



OH MARIA (Nadal en català)

(Estrofa 1)
Jo per tú canto avui
tú hoooo saps molt bé.
I per tú ballaré
ara et seguiré.

(Tornada)
Mira'm molt bé,
quaaan aprendre.
No se perquè
visc taaan esta gran passió
que m'invaeix tot lo meu cor.

A Belén acaba avui de néixer
Jesuset el fill de Josep també.

Oh oh oh oh
Oh Maria
ara i sempre més
no se, com podria dir-te.

Oh Maria
vull i tú ho veus
ser un/bon xiquet i fer el bé.

Tú que m'has ensenyat
a estimar al germà.
Oh sí, em dona la vida aquí!

Oh Maria, Oh Jesús i Josep!
Ja ho sé, jo vull estar a Belén!

(Música instrumental)

(Estrofa 2)
Tú ja m'has fet canviar
per_la_manera de ser.
I voldria canviar
tantes_coses que vaig fer.

(Tornada)
Mira'm molt bé,
quaaan aprendre.
No se perquè
visc taaaan esta gran passió
que m'invaeix tot lo meu cor.

A Belén acaba avui de néixer
Jesuset el fill de Josep també.

Oh oh oh oh
Oh Maria
ara i sempre més
no se, com podria dir-te.

Oh Maria
vull i tú ho veus
ser un_bon xiquet i fer el bé.

Tú que m'has ensenyat
a estimar al germà.
Oh sí, em donar la vida aquí!

Oh Maria, Oh Jesús i Josep!
Ja ho sé, jo vull estar a Belén!

Oh Maria

vull i tú ho veus
ser un/bon xiquet i fer el bé.

Oh Maria
ara i sempre més
no se, com podria dir-te.

Oh Maria
vull i tú ho veus
ser un/ bon xiquet i fer el bé.

Tú que m'has ensenyat
a estimar al germà.
Oh sí, em dona la vida aquí!

Oh Maria
ara i sempre més

no sé, com podria dir-te.



Audio and voice recording >>

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada